Openingsweekend herinrichting

2024-04-03 11:39:00

Van 16 t/m 20 mei viert Museum Martena de opening van de herinrichting! Na drie jaren hard werken, kunnen we eindelijk de eindresultaten aan u laten zien.

Het openingsweekend wordt op 16 mei feestelijk gevierd in besloten kring. Van 18 t/m 20 mei zijn alle zalen weer geopend voor het publiek, inclusief de nieuwe tentoonstelling 'Buitenbeentjes' op zolder, de Kermis van Kooistra en de schilderijenzaal. Ook kunt u de audiotour doen die langs 25 'aai'-plekken in het museum gaat. Tijdens deze Aaitour gebruikt u al uw zintuigen. Voor kinderen hebben we het Muiseum ontwikkeld: twee miniatuur museumzaaltjes waarin de museummuizen het voor het zeggen hebben. Samen met Isebert de Valk kunt u op zoek gaan naar de muizen in het museum.