Opening tentoonstelling 'Onder Vrouwen'

2023-10-18 15:00:00

Zaterdagmiddag 14 oktober stroomde de tentoonstellingszaal van het museum vol met genodigden voor de opening van CP Berbées 'Onder Vrouwen'.

Feestelijk geroezemoes was afgelopen zaterdagmiddag te horen op de tweede etage van Museum Martena. Onder de hangende outfits keken de genodigden met open mond naar het geweldige werk dat Berbée neerzette.

Manon Borst (directeur Museum Martena), Sjoerd Feitsma (oud wethouder Kunst & Cultuur) en CP Berbée zelf openden de tentoonstelling. Berbée: "Met mijn tentoonstelling wil ik andere paden laten zien, de moraal oprekken, hokjes verruimen en andere perspectieven bieden tussen lichaam en kleding."

De tentoonstelling is tot eind mei 2024 te zien in het museum. Meer informatie vindt u hier