Kweeperentaart bij Omrop Fryslân

2024-03-13 11:39:00

Deze maand schoof directeur Manon Borst aan bij het radioprogramma Goeiemiddei van Omrop Fryslân. Presentator Johan Terpstra proefde live in de uitzending de kweeperentaart en die viel in de smaak!

Als wij de winst behalen willen we in de Martenatuin een terras realiseren. Helpt u ons mee? Stemmen kan onderaan de pagina.

Museum Martena's kweeperentaart bij Goeiemiddei van Omrop Fryslân | Kasteelprijs 2024

Woensdag 21 februari was Manon Borst, directeur van Museum Martena, aanwezig bij het programma Goeiemiddei van Omrop Fryslân. En dat niet zomaar: Museum Martena is in de running voor de Kasteelprijs 2024 met hun ingestuurde kweeperentaartrecept. De winnaar van deze publieksprijs krijgt een bedrag van €10.000 euro. Museum Martena wil hiervan een terras realiseren in de Martenatuin. En daarvoor hebben ze héél veel stemmen nodig. De prijs wordt uitgereikt door Dag van het Kasteel en de VriendenLoterij.