Vier Pasen in Museum Martena met CP Berbée

2024-03-13 11:39:00

Tijdens het Paasweekend is CP Berbée aanwezig in haar tentoonstelling in het museum.

Geheel in eigen stijl ontvangt Berbée je in haar domein en geeft ze je een inkijkje in de kunstenaar achter het werk. Altijd al benieuwd geweest naar de vrouw achter de kleding? Of nog op zoek naar een leuk uitje in het paasweekend? Kom even langs in Museum Martena. Meet the artist at home and come as you are!

CP Berbée is op 31 maart en 1 april van 11:00 uur tot 17:00 uur aanwezig. Naast een entreeticket zijn er geen extra kosten verbonden aan deze activiteit.

Achter de tentoonstelling | Onder Vrouwen van CP Berbée

Kunstenaar CP Berbée vertelt over haar tentoonstelling 'Onder Vrouwen' die nog tot en met mei 2024 te zien is in Museum Martena. Wat wil ze vertellen met haar werk? Wat betekent kleding voor haar? En welke filosofie zit er achter haar tentoonstelling? Deze video is gemaakt door Sije Kingma.